De eerste dagen - Reisverslag uit Burnham, Nieuw Zeeland van JasmijnBroek - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Burnham, Nieuw Zeeland van JasmijnBroek - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2014 | Nieuw Zeeland, Burnham

Het was een lange reis van 30 uur.
Waarvan ik 14uur 3 stoelen voor mijzelf had. Heerlijk languit!!
Het eten was verbazingwekkend goed.
Mijn haar was zo vet dat je er soep van kon trekken!
Dus heb ik snel een taxi gezocht, die mij naar mijn iets wat schmutzige onderkomen van de aankomende 2 nachten kon brengen. (zie foto's)
Die 2 dagen heb ik veel geslapen en naar de botanische tuinen van Chrischurch geweest. Dat was echt prachtig! (zie foto's)

Maandag werd ik opgehaald door Sue. (moeder van 6 kinderen waarvan 4 thuis wonen en vrouw van Mike een grappige boer met een plat accent)
Na een kleine tour (waarin ik de 2 oudste dochters heb ontmoet) rond de stad, op naar het huis,
Ik wist niet wat ik zag! Het is meer een resort!
Grote weilanden met koeien, een schuur met 4 varkens, een verwarmd zwembad, 4 dikke trucks voor het huis..
Ze liet me mijn kamer zijn, of zoals ik het noem: the presidential suite! (zie foto's) eigen badkamer en alles.
Super luxe. Ik ben telkens spullen kwijt. Zo groot is het huis, Ook zijn er 2 lieve knuffel labradors.
Maar daar kom ik hier niet voor ;)

De school waar ik stage loop is een army school. Dus naast een kazerne.
Ik help in groep 2-3, 18 kinderen, bij meester Chris Het verschil in niveau in de groep is heeeel groot! Ik mocht gelijk al toetsen afnemen en van alles. Veel vertrouwen dus! Ook ben ik bij een staff meeting geweest over leuke experimenten voor aardrijkskunde. Erg leerzaam.
Chris komt zelf niet heel intelligent over.. hij maakte veel fouten op het bord en liet dan kinderen checken in het woordenboek.
Ze hebben ook veel pauze echt om het 1,5 uur en de kinderen zitten ook gewoon op de grond, lekker schoentjes uit enzo. (zie foto)

Sue heeft me net een glaasje Shiraz wijn gebracht met crackers, beter kan het niet worden!
Jullie horen snel van me.

Liefde!





  • 08 April 2014 - 08:56

    Mariana :

    Awesome!!! Enjoy!

  • 08 April 2014 - 09:30

    Suus:

    lekker hoor! fijn dat je meteen zoveel vertrouwen krijgt!.
    Ik hoop dat je een super leuke en leerzame stage zal hebben en daarna heerlijk genieten van het land.

    Mijn stage zit er op en morgen start de rest van mijn avontuur.

    enjoy!
    lots of love!♡

  • 08 April 2014 - 12:42

    Anne.oes:

    Wat leuk jas! En leuk die foto's! Ben benieuwd naar je volgende verslag! XXX

  • 08 April 2014 - 18:00

    Linde:

    Fijn dat het zo goed bevalt Jas! Hou ons maar goed op de hoogte!
    Keep in touch! dikke kus

  • 08 April 2014 - 18:05

    Manon:

    Veel plezier daar!!! Ziet er mooi uit.

  • 08 April 2014 - 18:53

    Linda:

    Leuk hoor!! We zijn heel benieuwd naar het volgende verslag en de foto's.

  • 09 April 2014 - 11:07

    Regina:

    Wat leuk om te horen allemaal! (Laar Chris dit stukje maar niet lezen)
    Heel veel succes en fun!

    X Regina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daar ga ik dan, alleen op avontuur! 5 weken stage en 4 weken backpacken. Ik heb er zin in!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 2953

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 10 Juni 2014

Op avontuur aan de andere kant van de wereld!

Landen bezocht: